Homme läheb lahti

Ahto: 1. jaanuar on rahulik ja suhteliselt värvitu päev. Alati. Päev enne pikka reisi on pikk ja hall. Meil õnnestus need kaks ühendada. Molutasime päeva maha, sõime ühe piduliku külmkapitühjendamise lõuna ja hakkasime õhtupoolikul Riia-Istanbul-Mumbai check-in’i tegema, aga lennuaegu oli veidi muudetud ja selleks, et me ei peaks lennujaamas järjekorras jorutama, pidin veel viisakale türgi mehele helistama, kes siis meile uued väljumisajad meilis ja online check-in’i taasavas.

Printisime pardakaardid välja ja jalutasime veel viimase tiiru vanalinnas. Kogu linn oli paksult vene turiste täis. Inge ostis mõned Tallinna vaadetega postkaardid ja siis tulime pakkisime kotid lōplikult ära, panime reisiriided toolileenile valmis ja otsustasime varakult magama minna. Homme läheb lahti.

Inge nimekiri asjadest, mida teha üks päev enne reisi
Päev enne:
* lõika varbaküüned lühikeseks ja värvi tumepunaseks
* korralda pidulik õhtusöök veiniga, kuhu kutsu ka ema
* kõik, mida sa süüa ei jaksa, paki emale kotti, kaasa arvatud see kraam, mida ta tuli sulle reisile kaasa võtmiseks tooma, et sa ei peaks kohapeal nii palju kulutama (hohohoo, emad…)
* organiseeri prügikasti tühjendamine
* plaani minna varakult magama ja ebaõnnestu
* jäta järeltulijale kõikvõimalikesse kohtadesse kollaseid lipikuid, mis õpetavad teda tema enda kodus hakkama saama